Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

doorbell.

Av hanna - 31 maj 2011 22:02

halloj ! :)


Skola som vanligt idag. Vi nior fick våra frigolithattar idag , så tuschpennorna glödde ;) Filmkollande som annars nu när vi inte har annat att göra i skolan när vi jobbat klart med allt. Betygen sätts ju idag .. Nervöst ! Jag slutade klockan tre och efter skolan stack jag , Maja och Cazzi till Lund för att kolla på några treors studentbal. Bland annat Majas syster :) Jättesöt tjej ! Efter att ha kollat på dom så stack vi och käka pizza på Avesta. Andra gången för mig och Måjz på fyra dagar , illa .. Kom hem klockan åtta , in i duschen och sen blev det desperate housewives tittande. Skön tisdag ! Imorgon ska jag skippa skolan för att kolla på min kusins student. Aaaw , grattis Linda ! <3 På torsdag ska jag bara chilla och på fredag ska jag till Liseberg ;D Vi åker dit med skolan , känner på mig att det kommer bli rätt så kul ;) Äsch , nu ska jag ner och ta en kopp té !

peace ♥


 

hannorna i klassen ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna - 7 juli 2011 00:20


Som vanligt är det ett litet tag sen sist !  Iallafall , idag var jag på Lomma Beach med Maja och hennes syskon. Dock blev det molningt redan efter en halvtimme så vi stack hem. Lagade Majas specialité - stekta potatisar. och körde moppe :) Kom hem...

Av hanna - 1 juli 2011 15:55


tjabbatjenahallå !   Ett tag sen sist ? Jo tack .. Midsommar var bra , var med mina vänner Linn och Cazandra. Kom hem och däckade sedan i min sköna säng. Har hängt med Linniboy rätt så mycket den senaste tiden ! Men det är kulkul då vi är likad...

Av hanna - 23 juni 2011 20:43


tjenare blöggeeen !   Idag vaknade jag .. tjugo i två ! Helvete , var min första tanke. Egentligen skulle jag vara med min knäppiskompis Jenny idag , men det blev inget då jag vaknade så sent .. Aja , har iallafall städat här hemma. Dammsugade he...

Av hanna - 22 juni 2011 16:42


tjobaloo !   Ett tag sen sist ? Har iallafall levt livet ! Knappt suttit still på hela sommarlovet , hitills. Förra måndagen åkte jag hem till Emilia och hade en liten tjejkväll med några vänner :) Mysigt ! På Onsdagen kom Corre hem till mig och ...

Av hanna - 14 juni 2011 22:53

Oh darling , don't you ever grow up Don't you ever grow up , just stay this little Oh darling , don't you ever grow up Don't you ever grow up , it could stay this stay this simple I won't let nobody hurt you , won't let no one break your h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards