Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

you know she's fire.

Av hanna - 22 juni 2011 16:42

tjobaloo !


Ett tag sen sist ? Har iallafall levt livet ! Knappt suttit still på hela sommarlovet , hitills. Förra måndagen åkte jag hem till Emilia och hade en liten tjejkväll med några vänner :) Mysigt ! På Onsdagen kom Corre hem till mig och varje gång jag är med henne får man inte tyst på oss , då vi babblar käftarna av oss. Aja , mycket skratt den kvällen ! Den tjejen är riktigt bra ;) I Fredags kom Linniboy hit och vi bara chillade på mitt rum , as usual. I Lördags var jag på Väla , och Ikea. Hittade ett par gladiatorsandaler och ett vitt pösigt linne , fanns inte så mycket annat .. Söndagen kom och jag och Maja åkte in till E-town och käkade och köpte godis .. Inte så bra , måste ju tänka på formen ;) Sen hem till henne , blinkers <3 Vi körde lite moppe på grusvägarna och när vi kom tillbaka så satte vi igång Oceans 11 och efter den filmen somnade nog Maja .. Eller ja , vi hade legat och pratat ett tag med. Så jag fixade allt osv. Igår åkte jag , Maja , Linn och Cazandra in till Lund. Eller ja , vi mötte upp Linn i Lund. Blev riktigt rädd i tåget då jag höll på att svimma .. Har aldrig gjort det innan så ja , rädd blev man ! Benen typ domna av och jag fick typ lock för öronen och blev helt kallsvettig .. Men när jag fått lite luft på en bänk på stationen mådde jag prima igen. Käkade på Asia och sen fikade vi på det .. Fan , måste börja träna. Världens mest otränade kropp sitter här ! Och när vi kom hem stack vi ut och fotade , sen hem till Cazzi och sova där. Nu sitter jag här astrött och har ingen som helst lust att göra något de närmsta dagarna. Men ändån ska jag nog va med Jenny imorgon .. Får se hur det går ! :) Nu ska jag dra , puss !


// hanna *


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna - 7 juli 2011 00:20


Som vanligt är det ett litet tag sen sist !  Iallafall , idag var jag på Lomma Beach med Maja och hennes syskon. Dock blev det molningt redan efter en halvtimme så vi stack hem. Lagade Majas specialité - stekta potatisar. och körde moppe :) Kom hem...

Av hanna - 1 juli 2011 15:55


tjabbatjenahallå !   Ett tag sen sist ? Jo tack .. Midsommar var bra , var med mina vänner Linn och Cazandra. Kom hem och däckade sedan i min sköna säng. Har hängt med Linniboy rätt så mycket den senaste tiden ! Men det är kulkul då vi är likad...

Av hanna - 23 juni 2011 20:43


tjenare blöggeeen !   Idag vaknade jag .. tjugo i två ! Helvete , var min första tanke. Egentligen skulle jag vara med min knäppiskompis Jenny idag , men det blev inget då jag vaknade så sent .. Aja , har iallafall städat här hemma. Dammsugade he...

Av hanna - 14 juni 2011 22:53

Oh darling , don't you ever grow up Don't you ever grow up , just stay this little Oh darling , don't you ever grow up Don't you ever grow up , it could stay this stay this simple I won't let nobody hurt you , won't let no one break your h...

Av hanna - 12 juni 2011 23:05

tjenare !   Var på klassfest igår. Kom dit vid fyra och vi satt bara ute i solen och chillade. Sedan var det dags för lekar ! Hamnade med Johan , Pontus , Therese och Martin .. Gick det bra ? Nepp ! Hahaha x) Kapplöpning i stora säckar med hela l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards