Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

open your heart.

Av hanna - 6 juni 2011 16:06

tjabbatjenahallå !


Vädret här nere i Skåne är underbart ! Solen skiner och det är 29 grader varmt , vilket gör så att jag inte har bloggat både igår och idag. Igår vaknade jag vid ett .. Ut i solen och pressa satan ! ;) Linn kom hit och solade med mig , sen stack hon vid fyra och jag hoppade in i duschen. Efter att ha käkat kom hon hit igen med sin dator och vi bara chillade. Cyklade lite rundor och så :) På kvällen stack vi till Linns brors lägenhet och kollade på film. Vi var helt ensamma där och ja , bara va ! Kollade på Crossroads , gjorde våfflor ( muuums ! ) , kollade på Roadtrip osv. Fast jag somnade när vi startade den andra filmen och när jag vaknade var klockan tre på natten .. Så vi cyklade hem och sen somnade jag i min mysiga säng. Vaknade halv TVÅ ( ! ) idag .. Ut i solen igen och sen har jag inte gjort så mycket mer .. Nu ska jag ner och käka , puss på er !

peace / hanna *


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna - 7 juli 2011 00:20


Som vanligt är det ett litet tag sen sist !  Iallafall , idag var jag på Lomma Beach med Maja och hennes syskon. Dock blev det molningt redan efter en halvtimme så vi stack hem. Lagade Majas specialité - stekta potatisar. och körde moppe :) Kom hem...

Av hanna - 1 juli 2011 15:55


tjabbatjenahallå !   Ett tag sen sist ? Jo tack .. Midsommar var bra , var med mina vänner Linn och Cazandra. Kom hem och däckade sedan i min sköna säng. Har hängt med Linniboy rätt så mycket den senaste tiden ! Men det är kulkul då vi är likad...

Av hanna - 23 juni 2011 20:43


tjenare blöggeeen !   Idag vaknade jag .. tjugo i två ! Helvete , var min första tanke. Egentligen skulle jag vara med min knäppiskompis Jenny idag , men det blev inget då jag vaknade så sent .. Aja , har iallafall städat här hemma. Dammsugade he...

Av hanna - 22 juni 2011 16:42


tjobaloo !   Ett tag sen sist ? Har iallafall levt livet ! Knappt suttit still på hela sommarlovet , hitills. Förra måndagen åkte jag hem till Emilia och hade en liten tjejkväll med några vänner :) Mysigt ! På Onsdagen kom Corre hem till mig och ...

Av hanna - 14 juni 2011 22:53

Oh darling , don't you ever grow up Don't you ever grow up , just stay this little Oh darling , don't you ever grow up Don't you ever grow up , it could stay this stay this simple I won't let nobody hurt you , won't let no one break your h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards