Alla inlägg den 10 juni 2011

Av hanna - 10 juni 2011 13:41

tjolahopp !


Igår var det fotbollsturnering  i skolan och gissa vem som vann ? Min bästa klass , 9d ;D. Så jävla grymma , vann i sjuan och nian ! ( hade inget i åttan då vår gympahall brann ner och vi inte fick lov att spela .. ) Sista matchen vann vi med 7-1. På kvällen var det dags för lärarmiddag och gaad vad lyckat ! Vår klass fick hålla tal typ sist och jag äälskade Johans tabbar.

" Och Wajih fixar med bollen .. " - skulle säga trixar ;)

Och sen läste han nån mening men såg inte vad det stod , så han sa bara " skitsamma ! " i micken med en suck. Fyfan vad vi skrattade ! Sofie ( vår mentor ) började gråta och sedan började deras sak till oss. Våra mentorer hade gjort en egen dans till Eric Saades Popular x) Asgarv ! "Disco" sen. Hamnade i sängen klockan ett och imorse vaknade jag sju. Fixa mig fort som fan och sen var det dags för skolavslutning .. Jag fällde min första tår innan vi ens kom in i hallen. Och när vi väntade på att få våra betyg sa Jeny en sak till mig och vi båda började gråta. Och när vi väl fått en ros och betygen av Sofie och Stefan gick vi bak till de andra som storgrät , och ja vad fan händer ? Jenny och jag började böla ännu mer och sen stod alla i tårar. Vill verkligen inte lämna norrevång eller min klass. Fyfan , älskar varenda en ! Inga ord så ledsen jag är nu , men tur att vi iaf träffas imorgon , då Frida har fest ;)

peace <3


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards