Alla inlägg den 1 juli 2011

Av hanna - 1 juli 2011 15:55

tjabbatjenahallå !


Ett tag sen sist ? Jo tack ..

Midsommar var bra , var med mina vänner Linn och Cazandra. Kom hem och däckade sedan i min sköna säng. Har hängt med Linniboy rätt så mycket den senaste tiden ! Men det är kulkul då vi är likadana och har exakt samma humor :) V har kännt varandra sen dagis men började va i typ tvåan :) Dock är hon exakt 40 dagar yngre än mig , och blev en 96:a .. :P Ja , men det var den historien !


Annars var jag på stranden med Jenny , Felicia , Hanna W , Laura och Joel i Måndags ! Trodde att jag inte fått någon färg alls , men på tåget hem började det svida och väl hemma såg jag att jag var lika röd som en kräfta .. Kusinerna var här på den kvällen och vi pratade lite. Efter en dusch ringde dom och frågade om jag ville med till Öland dagen därpå och såklart ville jag det ! Packade snabbt som tusan och sen ar det av till E - Town. Glömde dock tandborsten hemma så jag fick springa in på Coop i en pösig Finland tröja , en bränd kropp , blött hår och inget smink .. Men det vara egentligen bara skönt ;) Klockan åtta nästa dag bar det av till Öland och gaaad vad varmt det var ! Efter  en lunch så stack jag , Linda , Katja och Nour till stranden och solade lite. Brände mig dock inte lika mycket den dagen , skönt ! På kvällen tog vi bilder osv. , chillade bara. Nästa dag stack vi till Ölands djur och nöjespark. Hade skitkul , alla borde åka dit ;) Vid sex-tiden på kvällen var jag hemma i mitt lilla rum igen. Borta bra men hemma bäst ! Så fort jag loggat in på msn skrev Måjz och frågade om jag ville sova hos henne med Linn , Cazzi , Pontus och Andy. Så tog en snabb duch och packade väskan. Igen. Cyklade de sju kilometrarna med Linn och Cazzi hem till Maja och sen kom killarna. Vi satt bara och pratade och kollade på film. Ingen söm här inte om man säger så .. Klockan åtta hade vi inte sovit en blund och jag hade varit vaken i ett dygn .. Efter en kort frukost cyklade vi hem och jag däckade i soffan så fort jag lagt mig i den. Prick tolv inatt skulle jag få reda på om jag kommit in på mitt gymnasie. Så långsamt klickade jag mig in på skanegy.se för att kolla på resultatet .. Med Justin Biebers låt Somebody To Love i bakgrun den fick jag reda på att jag ska utbilda mig till frisör de tre närmsta åren ! :D Tackade gud och somnade med ett smajl på läpparna :)

Imorse vaknade jag lite över tolv , trött som in i bomben. Har bara chillat sen dess , och nu ska jag sluta skriva på denna bibeln !

Puss :)


bild från rhodos resan med sisko i maj :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards